Nové senior - centrum s denným stacionárom

23.05.2018

Včera som bol nakrúcať predvolebnú diskusiu v Bratislava TV. Boli tam moji protikandidáti Vlček a Pružina. Prekvapila ma odpoveď Vlčeka na otázku k jeho programu. Zdôraznil, že jedným z jeho základných pilierov je nové senior centrum vo Vajnoroch. Ja som jeho predstavu pochválil, ale na druhej strane poznamenal, že my tento zámer prezentujeme už asi dva mesiace v predvolebnom videu 😊

Video

Za dobrú vec som sa vedel vždy zasadiť a rozhodným spôsobom zaujať stanovisko. Mnoho krát sa mi podarilo svojich "opozičných" kolegov priviesť na "lepšie myšlienky" ako tomu bolo aj v tejto veci. Ukážkovým prípadom je hlasovanie o senior centre na mieste vajnorskej Pastierne. Tí čo ste videli moje predvolebné video viete, že tak ako môj protikandidát chcem zrealizovať tento projekt. Na tom by nebolo nič neobvyklé veď je to dobrá vec, kde sme sa zhodli, tak ako v množstve ďalších.

Viď. blog odpočet

Zvláštne ale je, že nebyť mojej rozhodnosti a konštruktívneho dialógu dnes by tento projekt nemal perspektívu a prišli by sme o šancu získať dotáciu, čiže vybudovať dôstojné zázemie pre našich seniorov.

Je naozaj divné, že ten čo nemal o projekt záujem ho teraz prezentuje v svojom volebnom programe. Môj protikandidát na starostu sa v zásadnom hlasovaní v bode 15. zdržal. Uznesenie prešlo s veľmi tesným výsledkom.

Za: Ondruška, Zeman, Grebeči, Oťapka, Molnárová

Zdržal: Vlček, Demo, Vajda


hlasovanie

Odporúčam do pozornosti bod. 2 a 15 (video)

Záznam zo zastupiteľstva štvrtok, 21. jún 2018 - 17:00

Dúfam, že vám táto informácia stačí na to aby ste pochopili komu SKUTOČNE záleží na Vajnoroch a Vajnorákoch.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky